Static Content Manager...
ZAČÁTEK: Bangkok
KONEC: Bangkok
DÉLKA: 7 dní a 6 nocí
Měsíc | Cena |
Leden | 16.900 |
Únor | 15.950 |
Březen | 15.950 |
Duben | 14.900 |
Květen | 14.900 |
Červen | 14.900 |
Červenec | 14.900 |
Srpen | 14.950 |
Září | 14.450 |
Říjen | 14.450 |
Listopad | 16.500 |
Prosinec | 16.900 |
Mimo sezónu |
Hlavní sezóna |
Nejvyšší sezóna |
Uvedené ceny jsou v Kč na 1 osobu založené na sdílení společného pokoje dvěmi osobami. Cena se může změnit v závislosti na ceně letenky a pohybů měnového kurzu.
Všechny naše zájezdy jsou pouze doporučení a mohou být upraveny dle Vašich požadavků a přání. Naše itineráře je možno vzájemně kombinovat a skládat. Můžete si tak vytvořit Vaši ideální dovolenou sami.
Cena zahrnuje výlet k nejzajímavějším památkám v Thajsku, výlety s vaším soukromým průvodcem, řidičem a vozidlem. Bangkok je považován za jednu ze žhavých světových turistických oblastí. Podle Travel and Leisure časopisu je Asie nejlepším turistickým cílem. Město se chlubí některými místními nejnavštěvovanějšími historickými místy jako je Grand Palace, Wat Pho a Wat Arun. Let na sever je životní zkušeností pro proslulý Golden Triangle. Ten je plný historie a kultury, nabízí perfektní příležitost k prozkoumání. Karen Long Neck s vesničkami domorodců, navštívíte Wat Phra That Doi Suthep, který je posvátným a původním chrámem v Chiang Mai, a projedete se thajskou džunglí na sloním hřbetu. Tento výlet je perfektním dobrodružstvím, kulturním zážitkem a relaxací.
Díky naší nepřetržité asistenci a podpoře, kterou poskytujeme 24 hodin denně se s námi můžete bez obav vydat za dobrodružstvím po severním Thajsku
Den | Časně ráno | Ráno | Poledne | Odpoledne | Večer | Doprava | Ubytování |
1 |
Transfer z letiště Osobní řidič, automobil |
Bangkok: Oběd |
Volno |
Bangkok: Večeře |
Ecotel | ||
2 |
Bangkok: 8:30 Wat Traimit, Wat Pho, Grand Palace, Wat Phra Kaew |
Bangkok:
Oběd |
Volno |
Bangkok: 20:15 nebo 21:45 Calypso Ladyboy Show |
Ecotel | ||
3 |
Transfer na letiště BKK Transfes z letiště Chiang Mai na hotel Osobní řidič, automobil |
Chiang Mai Oběd |
Volno |
Chiang Mai: Večeře |
Let Bangkok - Chiang Mai 1hod 20min |
Boutique House | |
4 |
Chiang Mai City Tour |
Chiang Mai: Oběd |
Doi Suthep |
Chiang Mai: Večeře |
Boutique House | ||
5 | Jízda na slonech a na bambusovém raftu | Oběd | Lahu a Lisu horské kmeny |
Chiang Mai: Večeře
|
Boutique House | ||
6 | Odjezd do Chiang Rai |
Chiang Rai: Oběd |
Golden Triangle |
Chiang Mai: Večeře |
Boutique House | ||
7 | Volno
|
Chiang Mai: Oběd |
Transfer na letiště a odlet do Bangkoku |
Let Chiang Mai - Bangkok 1hod 20min |
Den 1 Odjezd z letiště hotelovým soukromým vozidlem s řidičem. Ubytování v hotelu v Bangkoku. Zajímavý oběd v místní thajské restauraci (není zahrnut v ceně). Odpolední odpočinek, který lze využít k chvíli volna. Večeře podle vašeho zájmu (není zahrnuta v ceně).
Den 2 Návštěva 3 nejlepších Bangkokských chrámů: Wat Traimit s 900 let starým masivním zlatým Buddhou, Wat Pho s ležícím Buddhou a tradičními školami masáží a Královský palác. Uvnitř 60-akrového komplexu se setkáme s jedním nepochybným zázrakem světa, chrámem Smaragdového Buddhy - Wat Phra Kaew. Následuje oběd v místní thajské restauraci (není zahrnut v ceně).
Večer se dostaneme do exploze světel a zvuků Calypso Ladyboy Kabaretu, který nám vyrazí dech svou směsicí úžasných souborů, třpytivých kostýmů a vzrušujících muzikálních představení. Představení jsou úžasná, odejdeme oslněni a trochu pobláznění množstvím různorodých vystoupení. Vhodné pro celou rodinu.
Den 3 Odjezd na letiště soukromým vozidlem s řidičem a anglicky mluvícím průvodcem. Let z Bangkoku do Chiang Mai. Vyzvednutí z letiště Chiang Mai. Setkání s naším delegátem a převoz do vašeho hotelu. Volný čas, večeře .
Den 4 8.30 – 12.30 – návštěva a prohlídka 4 uctívaných chrámů v Chiangmai. Všechny jsou postaveny během období Lanna , vše odráží úspěch, nádheru a ušlechtilost této bohaté historické oblasti. V západní části města se rozprostírá Wat Suan Dok. Budova byla postavena králem Kuna, velké bíle věže obsahují popel krále Lana a ostatky mnoho generací staré královské rodiny v Chiang Mai. Krátká zastávka u Suan Dok Gate kde se nachází Wat Phra Singh. První stavba během vlády Phra Chao Kham Fu (1328-1335), chrám je uzavřená oblast zahrnující kapli Lai Kam. Ležící placka v srdci města (skoro přímo uprostřed města obehnaného do čtverce zdí) je Wat Chedi Luang. Velký chedis (největší ve městě) byl postaven králem Saen Muang Ma okolo roku 1401. Původně měřící 90 metrů, nyní pouze 40 metrů, protože byl zničen zemětřesením v roce 1545. Malá budova blízko hlavního vstupu obklopuje „Sao Intakin“ (duch města). Poslední ale ne nejmenší je Chiang Mun. Leží v severní části starého obehnaného města., je to nejstarší chrám bez zdí. Byl postaven králem Mengrai (1296-1311) zakladatelem Chiang Mai, říká se, že král zde trávil poslední rok života.
13.30 – 17.00 – Obrátíme pozornost k Wat Phra That Doi Suthep, který je posvátným a původním chrámem Chiang Mai. Doi Suthep byl postaven králem Kuena z dynastie Mengrai v roce 1386 (nejpozoruhodnější pamětihodnost Diany Mai, 3500 stop nad mořem), vezmeme vás na Wat Umong, kde můžete mluvit s buddhistickým mnichem a naučit se něco o buddhismu a Wat Suandok. Řidič nás zaveze do města na největší trh, kde si můžete nakoupit před návratem do hotelu. Večeře, volno.
Den 5 Celodenní výlet přes oblast Proa a Chiang Mai kde uvidíme několik horských kmenů , zajezdíme si na slonech a pojedeme na raftu z bambusu. Řidič nás zaveze na Prao, vzdálené asi 1,5 hodiny. Poté půjdeme asi 45 pěšky na Lahu, a dále asi hodinu na Lisu a Ahka. Obědvat budeme cestou. Po obědě půjdeme do vesnice Palong (Hilite), odkud pojedeme asi 1,5 – 2 hodiny na slonech do vesnice Shan, odkud pojedeme si 1,5 – 2 hodiny na bambusovém raftu na řece Mae Ping do vesnice Thai. Nakonec nás řidič zaveze do hotelu, kam dorazíme až večer.
Den 6 8.00 V hale se potkáte se soukromým anglicky mluvícím průvodcem. Odjedeme z Chiang Mai a řidič nás zaveze navštívit oblast u Chiang Rai, tato provincie je přírodním fenoménem. V Chiang Rai jsou termální prameny,několik studní různých velikostí, ale běžně jsou asi 5 – 10 metrů široké a nejsou hlubší než 1 metr. Dále navštívíme Chiang Saen, staré město, a poté nás řidič zaveze do Golden Triangle, kde jsou hranice Thajska, Myanmaru a Laosu, zabavíme se nakupováním v Mae Sai a také Akha a Meo (velké náušnice, zajímaví lidé s dlouhými krky, kteří se zde přistěhovali z domorodé vesnice z vysočiny Myanmaru Návrat do hotelu. Večeře,volno.
Den 7 Ráno volno, odpoledne odjezd na letiště a let do Bangkoku. Zde můžete pokračovat ve Vaší dovolené třeba na Pattaya, Koh Samui, Koh Chang, Krabi... - konec itineráře.
Leteckou přepravu Bangkok - Chiang Mai a zpět - Ubytování dle itineráře - Jídlo dle itineráře (S=Snídaně, O=Oběd a V=Večeře) - Transfery z a na letiště - Česky mluvícího průvodce po Bangkoku - Specializované a osobní služby AJ mluvícího průvodce v Chiang Mai - Veškeré vstupné na aktivity zmíněné v itineráři.
Letenku ČR-Thajsko a zpět - Zpropitné - Thajské vízum - Další fakultativní výlety - Cestovní pojištění
Naplánujte si vlastní zájezd Výše popsaný zájezd je jen inspirací pro Vás. Pokud nevyhovuje Vaši představě o snové dovolené v exotické zemi, neváhejte se s námi poradit. Ve většině případech pro Vás zajistíme vše po čem toužíte. Naplánujte si svůj vlastní pobyt v ráji...
ZAČÁTEK: Bangkok
KONEC: Bangkok
DÉLKA: 19 dní a 18 nocí
Měsíc | Cena |
Leden | 35,200,- Kč |
Únor | 32.700,- Kč |
Březen | 32.700,- Kč |
Duben | 29.800,- Kč |
Květen | 29.800,- Kč |
Červen | 29.800,- Kč |
Červenec | 29.800,- Kč |
Srpen | 32.700,- Kč |
Září | 29.800,- Kč |
Říjen | 29.800,- Kč |
Listopad | 35,200,- Kč |
Prosinec | 35,200,- Kč |
Mimo sezónu |
Hlavní sezóna |
Nejvyšší sezóna |
Uvedené ceny jsou v Kč na 1 osobu založené na sdílení společného pokoje dvěmi osobami. Cena se může změnit v závislosti na ceně letenky a pohybů měnového kurzu.
Na tomto neobyčejném zájezdu, který nenabízí žádná jiná cestovní kancelář v České republice postupně navštívíte 15 thajských ostrovů..
Tolik ostrovů a tak málo času! Thajsko má mnoho malebných ostrovů a pro návštěvníka, který přijíždí do Thajska poprvé bude velmi obtížné vybrat právě ten nej.Připravili jsme pro Vás speciální program, který zaručí, že nevynecháte žádný z hlavních ostrovů Thajska.
Ostrovy, které se nacházejí u thajského pobřeží, se dělí podle své polohy do tří hlavních skupin. Ostrovy náležející do první z nich se rozkládají na východ od Bangkoku, mezi Bangkokem a hranicemi s Kambodžou. Druhá skupina ostrovů leží u jižního pobřeží v Thajském zálivu. Třetí pak v Andamanském moři, u západního thajského pobřeží, mezi Barmou a Malajsií.
Nabízíme také návštěvu mnoha dalších méně známých ostrovů, o kterých se ve Vašem průvodci pravděpodobně nedočtete, ale podle našeho názoru mohou být těmi nejkrásnějšími z celého Thajska.
Thajsko je světoznámé díky svým tropickým ostrovům. Koh Phi Phi, Koh Lipe, Koh Samui, Koh Lanta, Koh Tao až po Koh Kood s Koh Chang nevíte, který dříve. Můžete nalézt nový ostrov pro každý měsíc, novou pláž pro každý týden a jinou palmu, pod kterou si lehnete pro každý den
Den |
Časně ráno | Ráno |
Doprava |
Ubytování |
1 |
Odjezd autobusem z letiště v Bangkoku do Tratu - Koh Chang |
Autobus Bangkok-Trat |
Coral Resort | |
2 |
Koh Chang |
Coral Resort | ||
3 |
Koh Chang |
Coral Resort | ||
4 |
Ráno odjezd na Koh Kood |
Loď Koh Chang-Koh Kood |
A-Na-Lay | |
5 |
Koh Kood |
A-Na-Lay | ||
6 |
Koh Kood |
A-Na-Lay | ||
7 |
Odjezd na letiště U-Tapao Odlet na Koh Samui
|
Loď Koh Kood-Trat Minivan Trat-Bangkok Let U-Tapao-Koh Samui |
Replay Samui |
|
8 |
Koh Samui |
Replay Samui | ||
9 |
Celodenní výlet Koh Phangan |
Replay Samui | ||
10 |
Celodenní výlet Koh Tao a Koh Nang Yuan |
Replay Samui |
||
11 |
Odjezd na Koh Lanta |
Minivan Koh Samui-Koh Lanta |
Kaw Kwang Resort | |
12 |
Koh Lanta |
Kaw Kwang Resort | ||
13 |
Celodenní výlet na 4 ostrovy: Koh Cherk, Koh Mook, Koh Kradan, Koh Ngai |
Kaw Kwang Resort | ||
14 |
Celodenní výlet Koh Lipe, Koh Tarutao |
Loď | Kaw Kwang Resort | |
15 |
Odjezd na Koh Phi Phi |
Loď Koh Lanta-Koh Phi Phi | Twin Palms |
|
16 |
Koh Phi Phi |
Twin Palms | ||
17 | Přesun do Bangkoku |
Loď Koh Phi Phi-Krabi Let Krabi-Bangkok |
Sawasdee Bangkok Inn |
|
18 | Bangkok:
8:30 Wat Pho, Grand Palace, Wat Phra Kaew |
Sawasdee Bangkok Inn | ||
19 |
Bangkok |
Den 1 Odjezd z autobusového nádraží na letišti v Bangkoku do Tratu. Dále lodí na ostrov Koh Chang. Ubytování. Odpolední odpočinek, který lze využít k chvíli volna. Večeře podle vašeho zájmu (není zahrnuta v ceně).
Den 2 Pobyt na ostrově Koh Chang. Většina pláží na západním pobřeží má svou charakteristickou atmosféru. Je zde mnoho příležitostí k nákupům, sportovním aktivitám a různým dalším druhům zábavy. Téměř kdekoli na ostrově jsou veliké možnosti vyžití: šnorchlování i potápění u korálových útesů, poznávací výlety do džungle i jízdy na slonech a samozřejmě rozličné plážové sporty.
Den 3 Pobyt na ostrově Koh Chang. Většina pláží na západním pobřeží má svou charakteristickou atmosféru. Je zde mnoho příležitostí k nákupům, sportovním aktivitám a různým dalším druhům zábavy. Téměř kdekoli na ostrově jsou veliké možnosti vyžití: šnorchlování i potápění u korálových útesů, poznávací výlety do džungle i jízdy na slonech a samozřejmě rozličné plážové sporty.
Den 4 Dopoledne odjezd lodí na ostrov Koh Kood. Ubytování a pobyt na ostrově. Ačkoliv je Koh Kood překrásný skalnatý ostrov s bílými písečnými plážemi a průzračně čistou modrou vodou, může být pro samostatného cestovatele náročné jej prozkoumat, i když pro někoho je z tohoto důvodu ještě přitažlivější. Překrásný ostrov je velmi populárním cílem výletů s průvodcem, nabízí ideální podmínky pro únik před hordami zahraničních turistů a možnost okusit tradiční thajskou pohostinnost.
Den 5 Pobyt na ostrově Koh Kood. Ačkoliv je Koh Kood překrásný skalnatý ostrov s bílými písečnými plážemi a průzračně čistou modrou vodou, může být pro samostatného cestovatele náročné jej prozkoumat, i když pro někoho je z tohoto důvodu ještě přitažlivější. Překrásný ostrov je velmi populárním cílem výletů s průvodcem, nabízí ideální podmínky pro únik před hordami zahraničních turistů a možnost okusit tradiční thajskou pohostinnost.
Den 6 Pobyt na ostrově Koh Kood. Ačkoliv je Koh Kood překrásný skalnatý ostrov s bílými písečnými plážemi a průzračně čistou modrou vodou, může být pro samostatného cestovatele náročné jej prozkoumat, i když pro někoho je z tohoto důvodu ještě přitažlivější. Překrásný ostrov je velmi populárním cílem výletů s průvodcem, nabízí ideální podmínky pro únik před hordami zahraničních turistů a možnost okusit tradiční thajskou pohostinnost.
Den 7 Ráno odjezd lodí z ostrova Koh Kood do Tratu. Dále minivanem na letiště v Bangkoku a odlet na ostrov Koh Samui. Ubytování a volno.
Den 8 Pobyt na ostrově Koh Samui. Co se týče oblíbených ostrovů v Thajsku, Koh Samui může konkurovat pouze Phuket. S mezinárodním letištěm, spoustou lodních trajektů a téměř 500 hotely a penzióny zde v tomto koutku thajského království asi nezahlédnete místo, které by nebylo poznamenáno turistickým rozvojem. Pokud ovšem hledáte bílé, písčité pláže, tyrkysové moře a celodenní slunce, pak je Samui ta správná volba.
Den 9 Celodenní výlet na ostrov Koh Pha Ngan. Přestože tento ostrov proslul zejména svými plážovými večírky za úplňku - Full Moon Party, kvůli kterým se sem sjíždějí turisté z celého světa, Ko Pha Ngan má víc co nabídnout. Ti, kteří neholdují vřavě divoké noci a polednímu probouzení v písku na pláži, mohou prozkoumávat úchvatné místní pláže a užívat si procházek do nitra ostrova i dobrodružných výprav na lodích. Na své si přijdou i rekreační rybáři nebo příznivci kiteboardingu. Mnoho turistů sem však přijíždí jen tak pobýt, relaxovat v houpací síti a pozorovat západy a východy slunce.
Den 10 Celodenní výlet na ostrovy Koh Tao a Koh Nang Yuan. Koh Tao je jednou z prestižních thajských potápěčských lokací, a každoročně jej navštíví tisíce rekreačních potápěčů a dalších turistů. Návštěvníkům, kteří neholdují potápění a chtějí uniknout z přeplněných center pro potápěče, ostrov nabízí nádherné pláže, úžasné vyhlídky a pohostinnost místních obyvatel.
Den 11 Ráno odjezd minivanem na ostrov Koh Lanta. Odpoledne příjezd ubytování a volno.
Den 12 Pobyt na ostrově Koh Lanta. Ostrov Koh Lanta byl po dlouhou dobu navštěvován jen zřídka, většinou turisty s batohy na zádech, a hrál druhé housle nejpřitažlivějším cílům milovníků outdoorové turistiky, jako jsou Koh Pha Ngan, Ko Tao a pláž Raileh. Časem se však tento překrásný ostrov dostal do povědomí veřejnosti a stal se oblíbeným cílem turistů všech kategorií. Ostrov nabízí ubytování v nejluxusnějších letoviscích i prostých dřevěných chatkách, uvolněnou atmosféru, příjemné klidné moře a široké pláže, a proto si získal popularitu zejména u těch, kteří cestují s dětmi.
Den 13 Celodenní výlet na 4 ostrovy blízko Koh Lanty - Koh Kradan, Koh Mook, Koh Ngai, Koh Cherk. Odpoledne návrat na Koh Lanta.
Den 14 Celodenní výlet na ostrovech Koh Lipe a Koh Tarutao.
Ostrov Koh Lipe se vyznačuje horkým větrným podnebím a nabízí pro každého něco. Úžasný podmořský život a široká škála možností ubytování přitahují každý rok více a více návštěvníků ostrova. Přesto zde snadno naleznete velmi klidná místa a to dokonce i ve špičce sezóny. Můžete se také vydat na výpravu do džungle mezi jednotlivými plážemi, nebo si prohlédnout jednu z místních jeskyní. Vzhledem k tomu, že popularita ostrova velmi rychle roste, neváhejte a navštivte ho, dokud si zachovává svůj původní charakter.
V malajštině znamená Tarutao "starodávný", "tajemný" a "původní". Pro většinu návštěvníků spočívá přitažlivost ostrova především v jeho rozmanité divoké fauně: ostrov a jeho vody jsou domovem pro mořské želvy, velryby, varany komodské, makaky jávské, kabary pižmové a další živočišné druhy. Voda kolem ostrova je ve srovnání s ostatními ostrovy Andamanského moře tmavá a nelze zde proto šnorchlovat, avšak bohatou náhradou jsou čisté pláže, vodopády, skvělé příležitosti pro pěší turistiku a nádherné vyhlídky. Pro někoho může být zajímavé také to, že zde byla natočena série reality show Trosečník, odehrávající se v Thajsku.
Den 15 Ráno odjezd lodí na ostrov Koh Phi Phi. Ubytování a volno.
Den 16 Pobyt na ostrově Koh Phi Phi. Krásy a zvyky Ko Phi Phi jsou žhavě diskutované téma mezi cestovateli a autory cestopisů. Přírodní krásy tohoto ostrova jsou neopakovatelné, dokonce i v této oblasti světa, která je proslulá svými úžasnými destinacemi. Phi Phi je dokonalý tropický ostrov s vápencovými útesy, tyrkysovou vodou, bílými pískovými plážemi a kilometry panenských lesů.
Den 17 Ráno odjezd lodí do Krabi. Dále let z Krabi do Bangkoku. Ubytování a volno.
Den 18 Návštěva 3 nejlepších Bangkokských chrámů: Wat Arun, Wat Pho s ležícím Buddhou a tradičními školami masáží a Královský palác. Uvnitř 60-akrového komplexu se setkáme s jedním nepochybným zázrakem světa, chrámem Smaragdového Buddhy - Wat Phra Kaew. Odpoledne volno na nákupy.
Den 19 Ráno volno na nákupy. Odpoledne tranasfer na letiště a odlet zpět do České republiky. Konec itineráře.
Leteckou přepravu Bangkok - Koh Samui a Krabi - Bangkok - Ubytování dle itineráře - Jídlo dle itineráře (S=Snídaně, O=Oběd a V=Večeře) - Veškeré transfery zmíněné v itineráři - - Veškeré vstupné na aktivity zmíněné v itineráři.
Letenku ČR-Thajsko a zpět - Zpropitné - Thajské vízum - Další fakultativní výlety - Cestovní pojištění
Naplánujte si vlastní zájezd Výše popsaný zájezd je jen inspirací pro Vás. Pokud nevyhovuje Vaši představě o snové dovolené v exotické zemi, neváhejte se s námi poradit. Ve většině případech pro Vás zajistíme vše po čem toužíte. Naplánujte si svůj vlastní pobyt v ráji...
ZAČÁTEK: Bangkok
KONEC: Bangkok
DÉLKA: 4 dny a 3 noci
Měsíc | Cena |
Leden | 6,990 |
Únor | 6,990 |
Březen | 6,990 |
Duben | 6,690 |
Květen | 6,690 |
Červen | 6,690 |
Červenec | 6,690 |
Srpen | 6,990 |
Září | 4,990 |
Říjen | 4,990 |
Listopad | 6,990 |
Prosinec | 6,990 |
Mimo sezónu |
Hlavní sezóna |
Nejvyšší sezóna |
Uvedené ceny jsou v Kč na 1 osobu založené na sdílení společného pokoje dvěmi osobami. Cena se může změnit v závislosti na ceně letenky a pohybů měnového kurzu.
Všechny naše zájezdy jsou pouze doporučení a mohou být upraveny dle Vašich požadavků a přání. Naše itineráře je možno vzájemně kombinovat a skládat. Můžete si tak vytvořit Vaši ideální dovolenou sami.
Před více než tisíci lety žili Khmérové hluboko v srdci kambodžské džungle. Poblíž velkého jezera Tonlé Sap postavili stovky rozsáhlých chrámů s masivními bránami a detailní výzdobou. Po mnoho let skrývala džungle fantastické skvosty, které dnes máme možnost prozkoumat s podobně zatajeným dechem jako jejich objevitel Henri Mouhot.
Angkor Wat - jeho titul největší náboženské stavby světa hovoří snad za vše. Zarážející však je, že téměř každičký centimetr čtvereční byl vyzdoben pečlivě tesanými skulpturami, abstraktními vzory nebo výjevy z bájného eposu Rámajána. Samotný chrám Angkor Wat je obehnán vnější zdí, podél které je 190 metrů široký vodní příkop. Procházka kolem dokola by tak byla dlouhá přes pět a půl kilometru.
Pár kilometrů za Angkor Watem stojí velký komplex opevněného města Angkor Thom s mohutnými vstupními bránami. Za hradbami je několik dalších chrámů, paláců, věží, knihoven, vodních příkopů a visutých teras pro veřejné ceremonie. Nejmarkantnější stavbou je chrám Bayon. Jeho vzhled je totiž unikátní v celém komplexu Angkoru.
Podobný chrám jako je Ta Phrom nenajdete nikde jinde na světě. Jeho atmosféra je nejlepší z celého Angkoru. Jeho půvab tkví v tom, že byl ponechán džungli, která jej pohltila. Dnes tedy vypadá podobně jako vypadaly ostatní chrámy v době, kdy sem přicházeli evropští průzkumníci. Okolní basreliéfy jsou pokryté zelenavým lišejníkem, některé chodby jsou zasypány popadanými kamennými bloky.
Kdo jednou zaslechl o nedozírné slávě Angkoru, musel podlehnout a na cestě Kambodžou se zastavit na pár dní v Siem Reapu.
Den | Časně ráno | Ráno | Poledne | Odpoledne | Večer | Doprava | Ubytování |
1 | 7.00 Odjezd Bangkoku | Poipet, hranice s Kambodžou | Kolem 21.00 příjezd do Siam Reap | Minibus Bangkok-Poipet-Siam Reap | Jasmine Lodge (S) | ||
2 | Odjezd doAngkor Wat | Oběd | Angkor Wat | Večeře | Tuk Tuk s AJ mluvicím řidičem na prohlídku Angkor Wat | Jasmine Lodge (S) | |
3 | Odjezd doAngkor Wat | Angkor Wat | Tuk Tuk s AJ mluvicím řidičem na prohlídku Angkor Wat | Jasmine Lodge (S) | |||
4 | 7.00 Odjezd ze Siam Reap | Poipet, hranice s Kambodžou | Kolem 21.00 příjezd do Siam Reap |
Upozorňujeme na špatný stav silnic v Kambodže. Tento zájezd není vhodný pro malé děti. Nicméně pokud hledáte mystiku a pravé dobrodružství a Váš rozpočet je limitován, tak si tuto výpravu do historie rozhodně užijete.
Den 1 Odjezd z hotelu v Bangkoku v 7.00. Přechod hranic s Kambodžou ve městě Poipet. Příjezd do Siam Reap kolem 21.00.
Den 2 Snídaně. Celodenní prohlídka areálu Angkoru: prohlídka zřícenin hlavního města khmerské říše Angkor Thomu, chrámu Bayon, kde na Vás shlížejí obrovské tváře bódhisattvy Avalókitešvary, chrámu Ta Prohm, který byl jako jediný ponechán napospas nespoutané přírody, a v pozdním odpoledni návštěva Angkor Watu, kdy západní Slunce dokresluje detaily tohoto největšího hinduistického chrámu této planety. Nocleh v Siem Reapu.
Den 3 Snídaně. Celodenní prohlídka areálu Angkoru: prohlídka zřícenin hlavního města khmerské říše Angkor Thomu, chrámu Bayon, kde na Vás shlížejí obrovské tváře bódhisattvy Avalókitešvary, chrámu Ta Prohm, který byl jako jediný ponechán napospas nespoutané přírody, a v pozdním odpoledni návštěva Angkor Watu, kdy západní Slunce dokresluje detaily tohoto největšího hinduistického chrámu této planety. Nocleh v Siem Reapu.
Den 4 Snídaně. Odjezd zpět do Bangkoku v 7.00. Příjezd kolem 21.00. Zde můžete pokračovat ve Vaší dovolené třeba na Pattaya, Koh Samui, Koh Chang, Krabi... - konec itineráře.
Přepravu minibusem Bangkok - Siam Reap a zpět - Ubytování dle itineráře - Jídlo dle itineráře (S=Snídaně, O=Oběd a V=Večeře) - Dopravu na výpravy po Angkoru - Specializované a osobní služby AJ mluvícího řidiče/průvodce v Angkoru - Poplatky za vízum do Kambodži .
Zpropitné - Thajské vízum - Vstupné - Další fakultativní výlety - Cestovní pojištění.
Naplánujte si vlastní zájezd Výše popsaný zájezd je jen inspirací pro Vás. Pokud nevyhovuje Vaši představě o snové dovolené v exotické zemi, neváhejte se s námi poradit. Ve většině případech pro Vás zajistíme vše po čem toužíte. Naplánujte si svůj vlastní pobyt v ráji...
ZAČÁTEK: Bangkok letiště
KONEC: Bangkok letiště
DÉLKA: 3 dny a 2 noci
Měsíc | Cena |
Leden | 7.800 |
Únor | 7.800 |
Březen | 7.800 |
Duben | 7.800 |
Květen | 7.800 |
Červen | 7.800 |
Červenec | 7.800 |
Srpen | 7.800 |
Září | 7.800 |
Říjen | 7.800 |
Listopad | 7.800 |
Prosinec | 7.800 |
Mimo sezónu |
Hlavní sezóna |
Nejvyšší sezóna |
Uvedené ceny jsou v Kč na 1 osobu založené na sdílení společného pokoje dvěmi osobami. Cena se může změnit v závislosti na ceně letenky a pohybů měnového kurzu.
Všechny naše zájezdy jsou pouze doporučení a mohou být upraveny dle Vašich požadavků a přání. Naše itineráře je možno vzájemně kombinovat a skládat. Můžete si tak vytvořit Vaši ideální dovolenou sami.
Před více než tisíci lety žili Khmérové hluboko v srdci kambodžské džungle. Poblíž velkého jezera Tonlé Sap postavili stovky rozsáhlých chrámů s masivními bránami a detailní výzdobou. Po mnoho let skrývala džungle fantastické skvosty, které dnes máme možnost prozkoumat s podobně zatajeným dechem jako jejich objevitel Henri Mouhot.
Angkor Wat - jeho titul největší náboženské stavby světa hovoří snad za vše. Zarážející však je, že téměř každičký centimetr čtvereční byl vyzdoben pečlivě tesanými skulpturami, abstraktními vzory nebo výjevy z bájného eposu Rámajána. Samotný chrám Angkor Wat je obehnán vnější zdí, podél které je 190 metrů široký vodní příkop. Procházka kolem dokola by tak byla dlouhá přes pět a půl kilometru.
Pár kilometrů za Angkor Watem stojí velký komplex opevněného města Angkor Thom s mohutnými vstupními bránami. Za hradbami je několik dalších chrámů, paláců, věží, knihoven, vodních příkopů a visutých teras pro veřejné ceremonie. Nejmarkantnější stavbou je chrám Bayon. Jeho vzhled je totiž unikátní v celém komplexu Angkoru.
Podobný chrám jako je Ta Phrom nenajdete nikde jinde na světě. Jeho atmosféra je nejlepší z celého Angkoru. Jeho půvab tkví v tom, že byl ponechán džungli, která jej pohltila. Dnes tedy vypadá podobně jako vypadaly ostatní chrámy v době, kdy sem přicházeli evropští průzkumníci. Okolní basreliéfy jsou pokryté zelenavým lišejníkem, některé chodby jsou zasypány popadanými kamennými bloky.
Kdo jednou zaslechl o nedozírné slávě Angkoru, musel podlehnout a na cestě Kambodžou se zastavit na pár dní v Siem Reapu.
Den | Časně ráno | Ráno | Odpoledne | Doprava | Ubytování |
1 | 8.00 Odlet z Bangkoku | Odjezd do Angkor Wat |
Letecky Bangkok - Siam Reap Tuk Tuk s AJ mluvicím řidičem na prohlídku Angkor Wat |
Mekong Angkor Palace (S) | |
2 | Odjezd do Angkor Wat | Angkor Wat | Tuk Tuk s AJ mluvicím řidičem na prohlídku Angkor Wat | Mekong Angkor Palace (S) | |
3 | Volno | Odlet ze Siam Reap | Letecky Siam Reap - Bangkok |
Den 1 Odlet z letiště v Bangkoku do Siam Reap, Kambodža. Ubytování v hotelu, oběd (není v ceně zájezdu). Odpoledne odjezd na první průzkum Angkoru. Návrat kolem 18.30. Večer v Siam Reap.
Den 2 Snídaně. Celodenní prohlídka areálu Angkoru: prohlídka zřícenin hlavního města khmerské říše Angkor Thomu, chrámu Bayon, kde na Vás shlížejí obrovské tváře bódhisattvy Avalókitešvary, chrámu Ta Prohm, který byl jako jediný ponechán napospas nespoutané přírody, a v pozdním odpoledni návštěva Angkor Watu, kdy západní Slunce dokresluje detaily tohoto největšího hinduistického chrámu této planety. Nocleh v Siem Reapu.
Den 3 Snídaně. Dopoledne volno na procházku po Siam Reap. Kolem poledne odjezd z hotelu na letiště a odlet do Bangkoku. Zde můžete pokračovat ve Vaší dovolené třeba na Pattaya, Koh Samui, Koh Chang, Krabi... - konec itineráře.
Leteckou přepravu Bangkok - Siam Reap a zpět - Ubytování dle itineráře - Jídlo dle itineráře (S=Snídaně, O=Oběd a V=Večeře)
Zpropitné - Thajské vízum - Vstupné - Další fakultativní výlety - Cestovní pojištění.
Naplánujte si vlastní zájezd Výše popsaný zájezd je jen inspirací pro Vás. Pokud nevyhovuje Vaši představě o snové dovolené v exotické zemi, neváhejte se s námi poradit. Ve většině případech pro Vás zajistíme vše po čem toužíte. Naplánujte si svůj vlastní pobyt v ráji...
Hřiště se nachází na břehu vodní nádrže Dok Krai. Toto ohromující hřiště prošlo renovací před necelými 5 leti a designerem je proslulý Nick Faldo. Při navrhování zahrnul i vodní nádrž, která je přirozenou přírodní překážkou a přidal přes 120 bunkrů. 11 z nich můžete nalézt u 4 parové 18 jamky, nejslavnější jamky tohoto golfového skvostu.. Jezírka a rybníky se rozkládají po celé délce a společně se stromy poskytují místo, kde se můžete ukrýt ve stínu. Klubové prostory, hotel a další vybavení klubu je na vysoké úrovni.
Vybavení klubu: Driving range, sauna a bazén, tenisové kurty. Restaurace s evropskou a thajskou kuchyní
Designer | Nick Faldo | Green Fee Weekdays | Guest : 440 Baht Visitor : 660 Baht |
Opened | 1995 | Green Fee Weekends | Guest : 880 Baht Visitor : 1320 Baht |
Holes | 18 | Caddy Fee | 200 Baht |
Par | 72 | Golf Cart | 500 Baht |
Total Yardage | 6901 yards | Credit Cards | Visa/Mastercard/Amex |
Club Rental | Shoes |
|
Hole
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
In/Out
|
Blue
|
409
|
392
|
555
|
381
|
152
|
558
|
410
|
195
|
398
|
3450
|
White
|
383
|
373
|
520
|
349
|
129
|
531
|
382
|
162
|
373
|
3203
|
Red
|
310
|
299
|
447
|
269
|
77
|
460
|
335
|
95
|
309
|
2601
|
Par
|
4
|
4
|
5
|
4
|
3
|
5
|
4
|
3
|
4
|
36
|
Hole
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
In/Out
|
Blue
|
370
|
535
|
376
|
402
|
582
|
150
|
325
|
200
|
417
|
3357
|
White
|
339
|
513
|
348
|
380
|
557
|
147
|
307
|
175
|
384
|
3150
|
Red
|
261
|
433
|
272
|
291
|
509
|
87
|
233
|
108
|
299
|
2493
|
Par
|
4
|
5
|
4
|
4
|
5
|
3
|
4
|
3
|
4
|
36
|
Uvedené ceny jsou pro 1 osobu. V ceně je již zahrnuta doprava a oběd, pokud není uvedeno jinak. Minimální počet osob pro celodenní výlety jsou 2. Výlety jsou bez českého průvodce, pouze s anglicky mluvícím průvodcem ve skupině s jinými cizinci. Pokud jste větší skupina a máte zájem o českého průvodce, kontaktujte nás prosím. Pro více informací o jednotlivých atrakcích či pro podrobný itinerář k celodennímu výletu nás prosím kontaktujte.
Uvedené ceny jsou pro 1 osobu. V ceně je již zahrnuta doprava a oběd, pokud není uvedeno jinak. Minimální počet osob pro celodenní výlety jsou 2. Výlety jsou bez českého průvodce, pouze s anglicky mluvícím průvodcem ve skupině s jinými cizinci. Pokud jste větší skupina a máte zájem o českého průvodce, kontaktujte nás prosím. Pro více informací o jednotlivých atrakcích či pro podrobný itinerář k celodennímu výletu nás prosím kontaktujte.
Thajsko Online – Siam One Travel si zakládá na spolupráci se svými partnery. Jako cestovní kancelář, která poskytuje cestovní produkty a služby po celém Thajsku Vám nabízíme nejvyšší kvalitu služeb za bezkonkurenční ceny. Jsme velice hrdí na naši reputaci, která pramení z faktu, že jsme schopni splňovat lidem jejich sen o cestování po Thajsku.
Zde naleznete seznam našich partnerských cestovních kanceláří a agentur. Nyní můžete i Vy navštívit specialistu na Thajsko ve Vašem městě či blízkém okolí.
Název společnosti | CK SIAM TRAVEL INTERNATIONAL |
Ulice | Myslíkova 12 |
Město | 120 00 Praha 2 |
Telefon | Pevná linka: 255 700 870 Mobil: 603 552 830 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.siamtravel.cz |
Název společnosti | CK PALMA TRAVEL |
Ulice | Nádražní 24 - Pasáž Vesmír |
Město | Ostrava |
Telefon | Pevná linka: 596 125 222 Mobil: 774 550 941 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.palma-travel.cz |
Název společnosti | CA ONE WORLD |
Ulice | Komenského náměstí 381 |
Město | Kroměříž |
Telefon | Pevná linka: 573 342 281 Mobil: 603 249 116 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.ca-oneworld.cz |
Název společnosti | JK TRAVEL - Jana Kodadová |
Ulice | Husovo náměstí 41 |
Město | Beroun |
Telefon | Pevná linka: 311 600 000 Mobil: 604 854 883 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.jktravel.cz |
Název společnosti | CA MK SERVICE |
Ulice | Široká 3 |
Město | Havířov |
Telefon | Pevná linka: 596 811 382 FAX: 596 420 034 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.mkservice.kvalitne.cz |
Název společnosti | CA PAVELI |
Ulice | Mazákova 168 |
Město | Kutná Hora |
Telefon | Pevná linka: 327 611 184 FAX: 226 013 198 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.paveli.cz |
Název společnosti | MC TRAVEL - Miluše Cyriusová |
Ulice | Přemyslova 8 |
Město | Jílové u Děčína |
Telefon | Pevná linka: 412 550 012 FAX: 412 550 012 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky |
Název společnosti | LG TRADE |
Ulice | Zdravotnická 474/2 |
Město | Poprad |
Telefon | Pevná linka: 052 7722322 FAX: 052 7722322 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.lgtrade.sk |
Název společnosti | DIPOS-TOUR |
Ulice | M.R. Štefánika 4 |
Město | Martin |
Telefon | Pevná linka: 043 4237504 FAX: 043 4237504 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.dipostour.sk |
Název společnosti | CAD Tours |
Ulice | Palárikova 75 |
Město | Čadca |
Telefon | Pevná linka: 041 4334145 FAX: 041 4334145 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky |
Název společnosti | CA SLOVKURORT |
Ulice | J. Gábriša 2535/10a |
Město | Nové Mesto nad Váhom |
Telefon | Pevná linka: 032 7719016 FAX: 032 7717509 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky | www.slovkurort.sk |
Název společnosti | CA CORADO |
Ulice | Levočská 3 |
Město | Stará Ľubovňa |
Telefon | Pevná linka: 052 4324818 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky |
Název společnosti | CA UNITOUR |
Ulice | Blatnica 333 |
Město | Blatnica |
Telefon | Fax: 043 4948166 |
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
Webové stránky |
Uvedené ceny jsou pro 1 osobu. V ceně je již zahrnuta doprava a oběd, pokud není uvedeno jinak. Minimální počet osob pro celodenní výlety jsou 2. Výlety jsou bez českého průvodce, pouze s anglicky mluvícím průvodcem ve skupině s jinými cizinci. Pokud jste větší skupina a máte zájem o českého průvodce, kontaktujte nás prosím. Pro více informací o jednotlivých atrakcích či pro podrobný itinerář k celodennímu výletu nás prosím kontaktujte.
1. Vznik smluvního vztahu
1.1 Smluvní vztah mezi cestovní kanceláří Thajsko Online-Siam Hope Services Co.,LTD a zákazníkem (příp. jeho pravomocným zástupcem) vzniká na základě potvrzené objednávky úhradou kompletní ceny služeb. Potvrzenou objednávkou se rozumí oboustranně odsouhlasený program s cenou. Úhradou se rozumí den, kdy byla celá částka připsána na účet CK Thajsko Online nebo kdy byla zaplacena v hotovosti.
2. Ceny zájezdů
2.1 Ceny zájezdů zahrnují dopravu, ubytování a stravování podle cestovní smlouvy, případně program během zájezdu a služby delegáta, není-li v popisu zájezdu uvedeno jinak, případně i další služby uvedené v cestovní smlouvě.
2.2 Ceny zájezdů byly před jejich vyhlášením kalkulovány na základě měnových kurzů. V případě poklesu kurzu koruny, bude cestovní kancelář nucena přistoupit k ukončení platnosti ceníků uveřejněných na internetových stránkách společnosti a vydání ceníků nových, kalkulovaných na základě nových kurzů. Nové ceny by se v tomto případě týkaly všech zákazníků, kteří zaplatili pouze zálohu, nikoliv však doplatek či celou cenu zájezdu, a nových objednávek.
2.3 CK je oprávněna jednostranným úkonem zvýšit cenu zájezdu, pokud oznámení o zvýšení ceny odešle zákazníkovi nejpozději 21 dní před zahájením zájezdu. Cenu zájezdu podle předchozí věty lze zvýšit jen v případě, že dojde ke zvýšení: ceny za dopravu, včetně cen pohonných hmot, nebo (i) plateb spojených s dopravou, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu (např. letištních a přístavních poplatků), nebo (i) směnného kurzu české koruny použitého pro stanovení ceny zájezdu. Pro tento případ se stanovuje přesný výpočet zvýšení ceny tak, že zvýšení ceny zájezdu bude provedeno o částku odpovídající procentu navýšení poměru hodnoty původně stanovené ceny oproti ceně nové, jíž došlo k navýšení ceny za dopravu, včetně cen pohonných hmot, nebo (i) plateb spojených s dopravou, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu (např. letištních a přístavních poplatků), nebo (i) směnného kurzu české koruny použitého pro stanovení ceny zájezdu. Zákazník je povinen do 5 dnů od účinnosti oznámení o zvýšení ceny zájezdu uhradit CK rozdíl v ceně zájezdu. Při porušení závazku úhrady navýšené ceny zájezdu ze strany zákazníka má CK právo od cestovní smlouvy odstoupit, tím není dotčeno právo CK na náhradu škody.
3. Platební podmínky
3.1 Cestovní kancelář Thajsko Online má právo na zaplacení objednaných služeb před jejich poskytnutím. Jakákoliv platba dle cestovní smlouvy se považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky na účet cestovní kanceláře Thajsko Online vedený upeněžního ústavu případně u k tomu zplnomocněného obchodního zástupce CK. Při nedodržení stanoveného termínu úhrady zákazníkem má cestovní kancelář právo od smlouvy odstoupit a zákazník je povinen uhradit stornopoplatky , čímž není dotčeno právo CK na náhradu škody.
3.2 Cestovní kancelář je oprávněna požadovat zálohu ve výši minimálně 40 % z celkové ceny zájezdu (včetně fakultativních služeb). V případě slevových programů cestovní kanceláře je výše zálohy v procentech stanovena dle podmínek uvedených zejména na internetových stránkách a v jiných nabídkových materiálech cestovní kanceláře. Tato záloha je splatná dle údajů v zálohové faktuře. Celková cena zájezdu musí být uhrazena nejpozději 30 dní před odletem s výjimkou případů Last minute, kde úhrada celkové ceny zájezdu musí být provedena v době platnosti rezervace. Poplatky za změny v knihování a odstoupení od smlouvy jsou splatné ihned.
3.3 Zákazník má nárok na poskytnutí služeb při včasném zaplacení ceny zájezdu v celé sjednané výši.
4. Práva a povinnosti zákazníka
4.1 K základním právům zákazníka patří:
a) právo na řádné poskytnutí sjednaných služeb. Pokud bez zavinění cestovní kanceláře zákazník dohodnuté služby nevyčerpá, nemá právo na jejich náhradu,
b) právo na dodatečné informace, pokud nebyly uvedeny na internetových stránkách,nebo nebyly zákazníkovi sděleny jinak,
c) právo být seznámen se změnami zájezdu, rozsahu služeb a ceny,
d) právo před zahájením čerpání služeb odstoupit od cestovní smlouvy,
e) právo písemně oznámit cestovní kanceláři, že se místo něho zájezdu zúčastní jiná osoba v případě, že v oznámení je současně prohlášení nového zákazníka, že souhlasí s cestovní smlouvou a splňuje všechny podmínky k účasti na zájezdu, dále jen „překnihování“. Původní a nový zákazník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny zájezdu a to vše před zahájením zájezdu,
f) právo na reklamaci v souladu s článkem 7 (reklamace),
g) právo na ochranu osobních údajů, které uvádív cestovní smlouvě a v dalších dokumentech ,
4.2 K základním povinnostem zákazníka patří:
a) poskytnout cestovní kanceláři součinnost, která je zapotřebí k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, zejména úplně a pravdivě uvádět údaje ve smlouvě a předložit doklady cestovní kanceláří požadované pro zajištění zájezdu,
b) zajistit u osob mladších 15 let doprovod a dohled dospělého účastníka v průběhu zájezdu, obdobně zajistit doprovod, dohled a potřebnou zdravotní péči u osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje,
c) zaplatit cenu zájezdu v souladu s článkem 2. a 3. těchto podmínek.
d) převzít od CK doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení (srazu, odjezdu apod.) se všemi požadovanými doklady, řádně si je překontrolovat
e) mít u sebe všechny doklady požadované pro vstup do příslušných zemí pobytu i tranzit (platný cestovní doklad, víza, doklad o zdravotním pojištění apod., pokud je vyžadováno), příslušníci jiného státu než ČR jsou povinni se informovat o vízové povinnosti u zastupitelských úřadů zemí, kam cestují a potřebná víza si na své náklady obstarat,
f) dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších předpisů země, do které cestuje, dodržování platné legislativy země pobytu a respektování odlišné skladby obyvatelstva a jiných kulturních zvyklostí. Zákazník je plně odpovědný za své jednání a chování v průběhu zájezdu, ev. podnikání v zahraničí bez vědomí CK. CK nenese žádnou odpovědnost za následky, které zákazník způsobil vlastní nezodpovědností. Veškeré náklady a důsledky, které vzniknou nedodržením tohoto ustanovení nese zákazník,
g) zaplatit dle uzavřené cestovní smlouvy sjednanou cenu zájezdu a řídit se cestovními pokyny a ústními pokyny zástupce CK,
h) veškeré závady a odchylky od sjedanných služeb reklamovat bezodkladně po jejich zjištění nejlépe na místě u zástupce cestovní kanceláře a poskytnout součinnost nezbytnou k jejich odstranění, pro průkaznost doporučujeme oznámení provést písemnou formou,
i) zdržet se jednání, které by mohlo ohrozit, poškodit nebo omezovat ostatní účastníky zájezdu či ohrozit nebo poškodit jméno CK a/nebo jejího zástupce (ev. delegáta),
j) uhradit event. škodu, kterou způsobil např. v dopravním prostředku nebo ubytovacím a jiném zařízení, kde čerpal služby, zajištěné dle cestovní smlouvy,
k) dodržovat pravidla hygieny a slušného chování a nerušit, neomezovat atd. ostatní zákazníky či osoby.
5. Změny dohodnutých služeb a jejich právní důsledky, rušení zájezdu
5.1 Změny a odchylky jednotlivých služeb cestovní kanceláře od dohodnutého obsahu programu jsou v případech objektivních důvodů přípustné. Jedná se zejména o změny druhu dopravy, letecké společnosti, typu letadla, trasy a termínu letu, mezipřistání, ev. programu během zájezdu (z důvodu tzv. vyšší moci).
5.2 Cestovní kancelář není odpovědna za nesplnění svých závazků a povinností a škodu způsobenou porušením právní povinnosti, pokud porušení bylo způsobeno zákazníkem či třetí osobou, která není spojená s poskytováním zájezdu, pokud tuto skutečnost nebylo možno předpokládat nebo byla nevyhnutelná, nebo neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po cestovní kanceláři požadovat.
5.3 Cestovní kancelář si vyhrazuje právo zrušit zájezd a odstoupit od cestovní smlouvy jestliže nebylo dosaženo minimálního počtu účastníků uvedeného u jednotlivých zájezdů. Cestovní kancelář je oprávněna v takovém případě zrušit zájezd, nejpozději však 14 dní před zahájením zájezdu a v téže lhůtě je cestovní kancelář povinna o zrušení zájezdu informovat zákazníka.
5.4 Jestliže po zahájení zájezdu nebo v průběhu čerpání služeb cestovního ruchu, které jsou předmětem smluvního vztahu se zákazníkem, CK neposkytne služby nebo jejich podstatnou část řádně a včas, nebo zjistí, že všechny služby cestovního ruchu nebo jejich podstatnou část nebude moci řádně a včas poskytnout, třebaže se k tomu smlouvou zavázala, je CK povinna bez zbytečného odkladu a bezplatně provést taková opatření, aby mohl zájezd pokračovat příp., aby zákazník mohl služby čerpat, zejména je povinna zabezpečit náhradní program a služby v rozsahu a kvalitě shodné nebo se přibližující původně dohodnutým podmínkám a dbát přitom na to, aby byl v nejvyšší možné míře docílen účel služeb a zachováno zaměření zájezdu. Pokud nelze pokračování zájezdu či čerpání služeb zajistit jinak než prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší kvality než uvedené ve smlouvě, je CK povinna vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně. Pokud nelze pokračování zájezdu či čerpání služeb zajistit ani prostřednictvím služeb cestovního ruchu nižší kvality než uvedené ve smlouvě nebo zákazník toto náhradní řešení nepřijme, je CK povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně. V případě, že součástí zájezdu je i doprava, je CK povinna poskytnout zákazníkovi dopravu zpět na místo odjezdu nebo na jiné místo návratu, s nímž zákazník souhlasil, včetně nezbytného náhradního ubytování a stravování. Pokud je doprava uskutečněna jiným dopravním prostředkem, než kterým měla být uskutečněna podle smlouvy, je CK povinna: - v případě, že doprava je uskutečněna za nižší náklady, vrátit zákazníkovi rozdíl v ceně, - v případě, že doprava je uskutečněna za vyšší náklady, rozdíl v ceně uhradit z vlastních prostředků.
5.5 Pokud se zákazník nedostaví nebo zmešká odjezd/odlet, má cestovní kancelář nárok na plnou úhradu ceny zájezdu.
6. Odstoupení od smlouvy, viz stornopoplatky
6.1 Siam One Travel má právo jednostranně započíst odstupné se vzájemnou pohledávkou zákazníka na vrácení zálohy nebo zaplacené ceny.
6.2 Cestovní kancelář může odstoupit od cestovní smlouvy v těchto případech:
a) z důvodu chování zákazníka proti dobrým mravům. Pokud cestovní kancelář odstoupí od smlouvy z důvodu, že se zákazník chová proti dobrým mravům např. tím, že ohrožuje život a zdraví své případně ostatních zákazníků či pracovníků cestovní kanceláře, hrubým způsobem vážně narušuje průběh cesty nebo pobytu, pak zákazník nemá nárok na vrácení alikvotní části ceny služeb, které nebyly čerpány, a dále je povinen uhradit CK veškeré více náklady které cestovní kanceláři vznikly (např. náklady spojené se zpáteční dopravou) a případnou škodu.
b) Před termínem zahájení zájezdu, zrušením zájezdu, jestliže uskutečnění zájezdu je pro cestovní kancelář ekonomicky neúnosné. Zákazník je okamžitě informován a je mu nabídnuta nová cestovní smlouva.
c) Bez stanovení lhůty – okamžitě, v důsledku tzv. vyšší moci, tj. z příčin, kterým cestovní kancelář nemohla zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Cestovní kancelář má v tomto případě právo na úhradu dosud poskytnutých služeb. V případě přerušení cesty z důvodů vyšší moci je cestovní kancelář povinna učinit veškerá opatření k dopravení cestujících zpět.
6.3 Předem stanovenou cenou se rozumí cena zájezdu, tj. souhrn základní ceny, povinných příplatků a zákazníkem zakoupených fakultativních služeb, a u jednotlivých služeb prodejní cena. Předem stanovená celková cena nezahrnuje zvláštní slevy poskytované CK.
6.4 Skutečně vzniklými náklady se rozumí provozní náklady CK a smluvně sjednané nebo právním předpisem stanovené náhrady tuzemským a zahraničním dodavatelům služeb.
6.5 Při určení počtu dnů pro výpočet odstupného se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy nastaly účinky odstoupení od smlouvy. Do počtu dnů se nezapočítává den odjezdu, odletu nebo nástupu na příslušný zájezd, pobyt apod.
6.6 Dodatečné změny v knihování na přání zákazníka Před zahájením zájezdu může zákazník písemně do 10. dne před zahájením zájezdu (odletem) oznámit cestovní kanceláři, že se zájezdu místo něho zúčastní jiná osoba v oznámení uvedená. Dnem doručení oznámení se osoba v něm uvedená stává zákazníkem. Oznámení musí obsahovat prohlášení nového zákazníka, že souhlasí s uzavřenou cestovní smlouvou. Původní a nový zákazník společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení ceny zájezdu a úhradu nákladů s překnihováním spojených nejméně však ve výši 1.000,- Kč za osobu. Nový zákazník je povinen uhradit v souladu s cestovní smlouvou a právními předpisy i případný doplatek rozdílu v ceně palivového příplatku, byl-li tento od doby uzavření původní cestovní smlouvy zvýšen. Nový zákazník bere na vědomí, že v případě změny osoby jenž dle smlouvy využívala speciální nabídku „dítě zdarma“ nebo „3. dospělá osoba zdarma“ po termínu, do kterého bylo možno speciální nabídku uzavřít, není již možné tuto výhodu převést na nového zákazníka. Tato speciální nabídka je po uplynutí stanovené doby vázána na konkrétní osoby uvedené ve smlouvě, jimž byly výhody poskytnuty a výhody z ní plynoucí jsou po uplynutí stanovené doby nepřevoditelné na jiné osoby, tzn. že nový zákazník vstupující do práv z cestovní smlouvy je v tomto případě povinen doplatit před zahájením zájezdu cenu zájezdu a stanovený poplatek za překnihování. - od 9. dne před odletem se zákazníkem požadovaná změna knihování považuje za odstoupení zákazníka od smlouvy a zákazník je v tomto případě povinen uhradit odstupné dle článku 6 a je mu navržena nová cestovní smlouva.
6.7 Zákazníkem požadovaná změna termínu odjezdu, destinace, hotelu, místa odletu a příletu je vždy posuzována jako odstoupení od smlouvy a uzavření smlouvy nové. Zákazník bude tedy uzavírat novou cestovní smlouvu dle aktuální nabídky platné v době jejího uzavření.
7. Reklamace, odpovědnost za škody (Reklamační řád)
V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je objektivně nižší než bylo sjednáno v cestovní smlouvě, jejíž nedílnou součástí jsou tyto všeobecné podmínky blíže upravující smluvní ujednání, vzniká zákazníkovi právo na reklamaci, a to následujícím způsobem: Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace může zákazník provést buď ústně nebo písemně, nejpozději do 2 měsíců od skončení zájezdu, není-li v právních předpisech pro jejich uplatnění stanovena lhůta jiná. Cestovní kancelář je povinna přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, v sídle nebo místě podnikání, případně v místě poskytované služby u průvodce nebo jiného cestovní kanceláří pověřeného pracovníka. Cestovní kancelář je povinna zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Zákazníkovi se doporučuje při uplatňování reklamace prokázat zakoupení služby, která je předmětem reklamace (stejnopisem cestovní smlouvy, dokladem o úhradě zájezdu či doplňkové služby, a pod.). Uplatní-li zákazník na místě v průběhu čerpání služeb právo z odpovědnosti za vady služeb, které mu jsou poskytovány nebo které mu již poskytnuty byly, je průvodce zájezdu, vedoucí provozovny poskytující služby nebo jiný CK pověřený pracovník povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů. Vyřízení reklamace musí být provedeno nejpozději do 30 dnů od prokazatelného uplatnění reklamace zákazníkem, pokud není se zákazníkem dohodnuta lhůta jiná. Doporučuje se písemné podání reklamace, ve kterém zákazník uvede své osobní údaje, předmět reklamace a požadavek na způsob jejího vyřízení. Jestliže zákazník zároveň předá průvodci zájezdu, vedoucímu provozovny nebo jinému cestovní kanceláří pověřenému pracovníkovi písemnosti, popř. jiné podklady týkající se reklamace, bude tato skutečnost v reklamačním protokolu výslovně uvedena. Reklamační protokol podepíše průvodce zájezdu, vedoucí provozovny nebo jiný cestovní kanceláří pověřený pracovník i zákazník. Zákazník obdrží jedno vyhotovení tohoto reklamačního protokolu. Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, doporučuje se zejména podat informace, předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky co do důvodu a výše apod. Umožňuje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit přístup do prostoru, který mu byl pronajat k ubytování, aby se oprávněný pracovník přesvědčil o oprávněnosti reklamace. V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá reklamace v bezplatném odstranění vady služby nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby. Jinak cestovní kancelář poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby. Tím není dotčeno právo zákazníka v případech stanovených v právních předpisech či v případech výslovně sjednaných s cestovní kanceláří od smlouvy odstoupit. Cestovní kancelář nenese žádnou odpovědnost a neručí za úroveň, cenu, případně vzniklou škodu u služeb a akcí nesjednaných v cestovní smlouvě, pořádaných jinými subjekty, které si zákazník objedná na místě samém u hotelu či jiné organizace. Za předmět reklamace se taktéž nepovažují škody a majetkové újmy vzniklé zákazníkovi, které jsou předmětem smluvní úpravy pojistného krytí pojišťovny na základě pojistné smlouvy o cestovním pojištění pro cesty a pobyt, ani takové škody a majetkové újmy, které jsou z rozsahu pojistného krytí výslovně vyňaty pokud odpovědnost cestovní kanceláře není v těchto případech dána ze zákona. Dojde-li k okolnostem, jejichž vznik, průběh a následek není závislý na činnosti a postupu cestovní kanceláře (vis major) nebo k okolnostem na straně zákazníka, na základě kterých zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a cestovní kanceláří zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na úhradu nebo slevu z ceny těchto služeb. Výše náhrady škody za závazky z cestovní smlouvy, týkající se letecké dopravy, se řídí ustanoveními mezinárodních dohod uzavřených ve Varšavě, Haagu a Guadalajaře a Montrealu případně dalšími jinými závaznými právními předpisy. Cestovní kancelář neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena zákazníkem, třetí osobou, která není spojena s poskytováním zájezdu nebo neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat. Rozsah odpovědnosti Siam One Travel při přepravě cestujících a zavazadel je limitován Přepravními podmínkami pro cestující, zavazadla a zboží. Reklamaci zavazadel klient uplatňuje okamžitě po zjištění přímo u příslušné letecké společnosti a (i) dle výše uvedeného. Poškození nebo ztráta zavazadla při letecké přepravě bude řešeno leteckou společností. Pokud dojde ke škodě, musí být tato skutečnost nahlášena ihned po příletu na příslušném místě na letišti, kde musí být sepsán protokol (tzv. P.I.R.), který je potřebný pro další jednání s leteckou společností. V otázkách zde vysloveně neuvedených platí ustanovení českých platných právních předpisů zejména občanského zákoníku a zákona o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu na jejichž text se tímto odkazuje.
8. Cestovní pojištění zákazníka
Zákazníkům se doporučuje uzavřít cestovní pojištění prostřednictvím cestovní kanceláře , které mimo jiné zahrnuje i pojištění rizik souvisejících se zrušením zájezdů z důvodů stanovených pojišťovnou. Zákazník bere na vědomí, že pokud nevyužije doporučení cestovní kanceláře uzavřít jejím prostřednictvím pojištění, není cestovní kancelář povinna (nad daný zákonný rámec) cokoliv nepojištěnému zákazníku při nastalé pojistné události poskytnout a zákazník nese sám veškerá rizika s tím související.
9. Další podmínky
Další podmínky mimo jiné blíže upravují obsah a rozsah poskytovaných služeb sjednaných cestovní smlouvou a z toho plynoucí rozsah či omezení odpovědnosti cestovní kanceláře
9.1 Servis a služby
Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů a ostatních ubytovacích zařízení odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva. Proto je nutné počítat mnohdy s menší zkušeností a určitou ležérností, ale na druhou stranu často s velmi přátelským a milým přístupem.
9.2 Hygiena
Kulturní hygienické zvyklosti jsou v jižních zemích odlišné od tuzemských, tamní hygienické předpisy jsou mnohem tolerantnější. Totéž se týká i předpisů ve vztahu k životnímu prostředí.
9.3 Ubytování
Poskytované ubytovací služby odpovídají popisu na internetu. Období před a po hlavní sezóně přináší vedle výhodných cen i skutečnost, že některá zařízení (bary, diskotéky apod.) nejsou v provozu. V případech překnihování, ke kterému ve všech turistických oblastech příležitostně dochází, bude poskytnuto ubytování v ubytovacím zařízení stejné nebo vyšší kategorie. Upozorňujeme že jsou rozdíly v kategorizaci hotelů mezi jednotlivými destinacemi. I v komfortních hotelích jsou pokoje většinou jednoduše zařízeny. Vybavení, velikost a poloha pokojů (i stejné kategorie) nejsou vždy stejné. Ve většině ubytovacích zařízení není v koupelnách mýdlo. Může se stát, že některé v tuzemsku užívané vybavení hotelového pokoje chybí, jedná se zpravidla o vybavení, které není na rozdíl od našich zvyklostí podmíněno místní normou pro předmětnou kategorii ubytování. Rozdělování pokojů probíhá zásadně ze strany hotelu a cestovní kancelář na něj nemá vliv. Jednolůžkové pokoje, i když jsou s příplatkem, jsou většinou velmi malé a často bez balkonu a nemusí být zcela identické s dvoulůžkovými pokoji. Za třílůžkový pokoj je považován dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Přistýlkou může být pohovka, rozkládací gauč, palanda nebo lehátko. Podle mezinárodních standardů musí hosté opustit pokoje v den odjezdu do 12.00 hodin (v některých případech již do 10.00 hodin), možnost nastěhování v den příjezdu je nejdříve po 14.00 hodině. Časný příjezd či pozdní odjezd neopravňují k delšímu používání pokoje. Do celkového počtu nocí je započítána jedna noc v případě nočních letů i tehdy, je-li zákazník ubytován do 12:00 (poledne) následujícího dne. První a poslední den jsou určeny k přepravě a nejsou určeny k vlastní dovolené (v případě dálkových letů do destinací s výrazným časovým posunem může doprava zasáhnout i do třetího dne zájezdu). Délka pobytu na místě je přímo závislá na počtu uhrazených nocí (viz ceník). U kombinovaných a poznávacích zájezdů je ubytování zajištěno v objednané kategorii dle momentální disponibility přímo na místě. Rychle se rozvíjející cestovní ruch s sebou přináší stavební činnost, na kterou nemá cestovní kancelář Siam One Travel vliv. Stavební činnost se neomezuje pouze na mimo sezónní měsíce a staveniště vznikají velmi rychle prakticky ze dne na den, nebo je stavební činnost po delší přestávce obnovena. Velká část hotelů má celoroční provoz a tudíž zajištění údržby či rekonstrukce nemůže být zajišťováno v období mimo provoz hotelu. V těchto případech nelze mít vždy při knihování nejaktuálnější zprávy o stavební činnosti. Absolutní klid v turistických centrech nenajdete. K dovolené patří i večerní zábava a bary, restaurace, diskotéky a noční kluby, které mohou působit hluk. Také stavební styl umožňuje zvukovou prostupnost mezi jednotlivými místnostmi.
9.4 Klimatizace/topení
Tato zařízení najdete pouze v hotelích, kde je toto přímo uvedeno v popisu. V mnoha případech je klimatizace ovládána centrálně a její zapínání/vypínání z hlediska doby a délky zcela závisí na rozhodnutí hotelu. Často je klimatizace v provozu pouze několik hodin denně nebo pouze v hlavní sezóně.
9.5 Stravování a nápoje
V hotelech se vaří většinou mezinárodní pokrmy obohacené o místní prvky. Převažuje zelenina a různé saláty. Způsob stravování je uveden u popisu každého hotelu. Kontinentální (evropská) snídaně se většinou skládá z kávy a čaje, pečiva, másla a zavařeniny nebo sýra. Snídaně podávaná formou bufetu znamená volnou konzumaci z nabídky, která odpovídá kategorii hotelu a zejména místním zvyklostem. Například obsahuje pečivo, kávu, čaj, džus, různé sladké koláče, ovoce, vajíčka, zavařeninu, sýr, salám, to vše opět podle kategorie hotelu. V hotelech nižší a střední kategorie může být nabídka omezená pouze na některé z uvedených položek (např. pečivo nebo chléb, máslo, džem, střídavě obohaceno o sýr, salám nebo vejce). Večeře je buď menu s obsluhou, výběr z několika chodů a saláty formou bufetu, nebo volná konzumace formou bufetu. Nabídka opět odpovídá kategorii hotelu, přičemž i ve tříhvězdičkovém hotelu můžeme v mnoha případech očekávat pouze jedno teplé hlavní jídlo. I v případě, kdy je snídaně a večeře podávána formou bufetu se může stát, že některá jídla jsou s částečnou obsluhou. Nápoje nikde nejsou zahrnuty v ceně, není-li uvedeno jinak - např. v hotelech s programem „all inclusive“. Rozsah, sortiment, místa a doba čerpání programu all inclusive jsou určovány vnitřními směrnicemi hotelu a budete s nimi seznámeni po příletu do Vašeho hotelu. U ubytování s možností vlastního vaření jsou k dispozici kuchyňky či kuchyňské kouty vybavené většinou dvouvařičem a ledničkou. Kuchyňské vybavení, které je k dispozici, se skládá pouze ze základního nádobí. Nemůžete tedy očekávat plně vybavenou kuchyňku. Upozorňujeme na skutečnost, že mohou chybět např. otvíráky konzerv či nádobí na vaření nemusí být v dostatečném množství. Pokojový minibar není součástí all inclusive. Bývá naplněn na základě požadavku klienta a veškeré zkonzumované nápoje či potraviny z minibaru podléhají přímé úhradě. U každého zájezdu je uveden počet uhrazených noclehů. Počtu noclehů odpovídá i nárok na stravování, přičemž některá strava může být nahrazena balíčkem či pozdní jednoduchou večeří. Stravování začíná a končí společně s ubytovacími službami, první stravu můžete tedy obdržet nejdříve po 14. hodině a poslední nejpozději ve 12:00 hodin. Současně upozorňujeme na skutečnost, že klienti ubytovaní v jedné ubytovací jednotce musí vždy čerpat shodný systém stravování.
9.6 Pláže
Cestovní kancelář neodpovídá za případné znečištění pláží z důvodů klimatických poruch nebo jiných nepředpokládaných důvodů. Režim plážového servisu je možné ze strany hotelů změnit i v průběhu sezóny. Kapacita lehátek a slunečníků nikde neodpovídá plné kapacitě hotelu, neboť se předpokládá, že část hostů tráví svůj pobyt u bazénu či na výletech. Údaje o vzdálenostech od hotelu jsou v popisu hlavního katalogu jen orientační, zejména u rozsáhlých hotelových komplexu. Většina pláží je veřejná a přístupná i místnímu, pro naše představy často hlučnému obyvatelstvu.
9.7 Bazény
Pokud je součástí hotelového zařízení bazén, je třeba vzít v úvahu, že ne vždy je bazén vyhříván, tato skutečnost závisí především na rozhodnutí vedení hotelu. Ne všechny hotely mají bazén s čistícím/filtračním zařízením, a proto musí být při vyšších teplotách bazén vypuštěn a vyčištěn. Je tedy nutné počítat s tím, že může být bazén po určitou dobu mimo provoz. Počet lehátek a slunečníků u bazénu neodpovídá nikde kapacitě hotelu.
9.8 Voda a elektrické napětí
Obyvatelé asijských zemí nepoužívají vodu z vodovodu k pití a vaření. Vodu k těmto účelům Vám doporučujeme zakoupit v místních obchodech nebo v hotelu. V hotelích se solárním topením teče občas vlažná voda. V některých zemích může docházet i k opakovaným (krátkodobým) výpadkům elektrické energie a v zásobování vodou. S tím pak samozřejmě souvisí i výpadek klimatizace. Elektrické napětí a elektrické zásuvky ne vždy odpovídají českým normám.
9.9 Hmyz
K exotickým zemím patří i všudy přítomný hmyz. Přes intenzivní snahy hoteliérů a místních úřadů se může v určitých obdobích hmyz vyskytovat i v prostorách hotelu. Nedoporučuje se ponechávat v pokoji volně ležet potraviny.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné podmínky se vztahují na všechny služby poskytované cestovní kanceláří Thajsko Online - Siam Hope Services Co.,LTD. Platnost těchto podmínek se vztahuje na služby poskytované cestovní kanceláří jen tehdy, není-li cestovní kanceláří stanoven, či předem sjednán rozsah vzájemných práv a povinností jinak, a to vždy písemnou formou.
Zákazníci potvrzují převzetím a úhradou faktury nebo odsouhlasením programu při objednávce prostřednictvím Internetu, že jsou jim Všeobecné podmínky známy, rozumějí jim, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímají.
Přejeme Vám šťastný výběr zájezdu z naší široké nabídky a prožití příjemné, ničím nerušené dovolené a spousty nezapomenutelných zážitků.
Zde naleznete dopisy a emaily od klientů, kteří využili naše služby při zajišťování dovolené v Thajsku. Věříme, že i vy budete s našimi službami spokojeni a dovolenou v Thajsku si opravdu užijete....Čti více