Bangkok je jedním z nejdůležitějších asijských letových přepravních center. 28. července 2006 se Suvarnabhumiské letiště stalo oficiálním mezinárodním letištěm a nahradilo tak letiště Don Mueang. Toto letiště je umístěno jihovýchodním směrem od centra města. Jeho dvě paralelní přistávací plochy jsou spojeny pěti halami hlavní halami odbavovací budovy. Letiště se pyšní 132,2 metrů (434 stop) vysokou řídící věží, nejvyšší na světě a o jeden metr (3,2 stop) vyšší než je řídící věž mezinárodního letiště v Kuala Lumpur. Letištní společnost Thailand Plc. ohlásila vznik dalšího terminálu k poskytování služeb dalším patnácti milionům cestujících. Tento terminál bude součástí Phase 2, což bude druhá vývojová fáze letiště, s jejímž stavebním začátkem se počítá v rozmezí tří až pěti let. Hlavní aerolinkou jsou Thai Airways International.
Autobus
Železnice
V roce 1999 byl otevřen dvoutraťový nadzemní Skytrain systém (oficiálně nazýván BTS Bangkok Transit System). Podzemní systém MRT byl otevřen v červenci roku 2004. MRT spojuje severní vlakové nádraží v Bang Sue s hlavním nádražím Hua Lamphong, které je blízko centra města, a souběžně také vede přes východní část Bangkoku. Připojuje se k systému BTS na stanicích BTS Mo Chit, Asok a Sala Daeng. Mnoho stanic má rozličný design a koncept s mnoha zařízenými obchody s nízkými cenami a promenádami k získání většího výdělku od cestujících.
Nová rychlostní nadzemní železnice zvaná Suvarnabhumi Airport Link, která se v současnosti staví, spojí hlavní část města s novým letištěm v Suvarnabhumi. Ohlášené datum otevření bylo posunuto na dobu po roce 2009. Železnice Airport Express bude provozována Thajskými státními dráhami. Poskytne 28,5 km (17,7 mil) trasu mezi novým letištěm a City Air terminálem (CAT) v Makkasanu se spojením na BTS v Phaia Thai a na MRT v Petchubri.
Pro meziměstské cestování vlakem začíná většina cestujících své výlety v Hua Lamphong na jižním konci MRT. Zde vlaky spojují Bangkok s Malajsií na jihu a Chiang Mai na severu Thajska.
Silniční doprava
Několik vyvýšených dálnic, nově přestavěných křižovatek a mnoho částečně dokončených silnic a železničních projektů je rozpoloženo po krajině okolo Bangkoku, avšak udělaly málo na překonání přetrvávajících dopravních zácp na bangkokských okrajových silnicích, poněvadž používání osobních vozidel stále předhání vývoj infrastruktury. Mnoho obyvatel města si stěžuje, že tráví více než polovinu rána na ulicích na městských autobusech bez střech.
Bangkok rovněž disponuje množstvím nákupních a obchodních tříd, jako je například Sukhumvit Road, která obsahuje nebetyčné obchodní budovy, apartmány a nákupní centra. Sukhumvit Road je místem, kde mnoho cizinců dochází za nákupy. Wireless Road nebo Thanon Wittayu obsahují Stock Exchange of Thailand a mnoho obchodních budov jako je All Seasons Komplex, jenž zahrnuje Conrad Bangkok, nákupní centrum a mnoho dalších obchodních kanceláří. Thanon Khaosan nebo Khaosan Road je také velice známá mezi cizinci. Jednou z populárních nákupních tříd pro mladé je Rama I road, jejímiž částmi jsou Siam Paragon, Siam Square (náměstí) a Siam Discovery Center.